18.1.12

Til barnerommet

Photo Jorma Marstio © Styling  Jenni Juurinen via my Pinterest

Jeg falt for disse!!! To fine idéer jeg gjerne skulle ha tatt i bruk på barnerommet hjemme, om rommet hadde vært litt større. Et eget lite hus og noen bokser på veggen nær gulvet. Dette likte jeg. Bildene er fra mappen til den finske stylisten Jenni Juurinen.

Fem fine blogger skal få sin award, men jeg må prioritere jobb akkurat nå. Et spennende designoppdrag er på gang, så vips, der forsvant jeg fra bloggen igjen! *svisj*

[  Lovely ideas for a children's bedroom! Image having a small house of your own plus my practical mom-brain likes those shelves too. Hang them close to the floor and it gives great access for small kids. Pictures from the portfolio of finnish stylist Jenni Juurinen.

I still need to get back to you with my five awards, but I really have to continue this design job I´m working on. Priorities.   ]

6 kommentarer:

an-magritt sa...

Takk for så fine bilder!
Og ja, det vil jeg gjøre også. Finne noen brede, sterke belter og binde dem rundt en stabel magasiner. Det blir jo en perfekt puff.
Takk for inspirasjon i dag.

Klemmeklem.

KAAM {hand-made} sa...

great styling ideas, love it! And congarts on your award I also got one:) and it made me really happy, its so fun:)!

inaluxe sa...

Always love everything you have on here - you've such a great eye! the boxes on the wall are so much fun - I really want to do something similar around our place - one day perhaps. :) Have fun Lena! K.

maiju sa...

That play house is so cool!

I have a Liebster Award for you in my blog - thank you for the inspiration found everyday from your blog! //maiju

Svenja sa...

nice wallpaper in the first picture, lovely :)

M*L*R sa...

Love this little house , a dream for children!